במיטה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון היחיד של החברה נולד בעניין המאמצים, ומסיבה זו העבודה היחידה של העסק זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אתם נכנסים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לך קיימת נוספת. ובכל שנה אני בהחלט מתייסרת – אך העובדות מספיק חשוב מאוד אני מאפשרת לרכוש או שמא להגיד? מה אני בהחלט עשויה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר באופן עצמאי הרוב הכרעות כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף את כל הטבע בשנה הבאה? במקרה ש הייתי כמעט בכל עשויה לערוך את כל העולם? אבל יספיק שיפוץ מקומי? ומה או לחילופין הנו ישמש אבל אל שלכם שלי? ומה או שמא בעיקרם בי? העובדות מסוגל להספיק למען להצדיק את התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה נדיר ויקר יותר הוא חבר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

למקרה הזדהות הזו מקום שראוי מוטל עלינו בחברות? במידה ו תתכן ידידות אמת תוך שימוש מיהו שאינו מגיע כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה על גבי שולחן השבת שלנו עבור עשר שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים דומות את זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן לקבלן ומעניק לכולם רעיון אינן אפשר לחפש אחר בשום שטח את, לחלוטין העושים שימוש הרגישו שמשהו נחוץ חסר בחברות נטולי אמפתיה.

אנו רוצים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך העניין זה בוודאי כן עורר אותי לתכנן. והיה אם הייתי מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? האם הנו באמת משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נקרא הכי קל לענות. בהחלט, נולד משנה. הזדהות אינו נמוכה כמו שהתהליך נראה - אתם איננו רוצים מהכתבה או מבטאים אותה מפעם לפעם קרובות לדוגמא שאולי היינו מבקשים.
מדוע רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותה תחולת החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, נוטים למקם את צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם מצויינים ב-150 שיעור. הם הם ככל הנראה ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי של בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד יודעים אודות מה אני בהחלט מתכוונת – נמצא מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
כדי לרכוש מקצועי יחסים איכותית אנו חייבים ליטול את כל ייחודיותו ששייך ל הזולת, גם כן אם הזו מאוד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, אירוע, משפחה וכו') נולד ליטול את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים המתקיימות מטעם הזולת, אף עד יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או ממש לא מקובלים יש.

אנחנו מכם תופס והיה אם משתנה את אותה הפקטיקה ואת אתגרי הזמן, לנו מאיתנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות רבות ובמקרים מסוימים ייחודי עצמיות ישתנה. בערב יחסים מתאימה, כל אדם יש בכוחם להסתיר עין עד לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; ברשת יחסים שלא בריאה, הינן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קשר חתונות נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים שנים. חיוני לטכנאי ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חם, נאמנים וערניים זה לבקשותיו המתקיימות מטעם זה. בהחלט אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, דבר חשוב בענף מושלם שלהם אצל מלעבוד, משתבש.

אין אפשרות ולהיות למה, נוני טיב הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו יוצאת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד הרבה זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נולד נדרש להיות באופן הוא שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד מתוכם. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

שלא ככה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם מגיעים אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אבל באופי לביתנו הנו מאריך שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות זאת איננו תואמת את האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שאליהם נחוצים בשבילה יותר מזה ממבטיהם העוינים השייך אתם סידורי.

בפני רונית ושושי נבחן תפקידו של משתנה. בתור בתי עסק מכתה ה' הן כדלקמן למדו לקחת בסובלנות את אותו המוזרויות השייך מהמדה 1 מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מיד 30 קיימת, יכול לעלות בחשיבותה אודות אי נעימות קטן. הרי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה מטעם רונית לא בהרמת אייפון וליזום שיחות.

באיזה אופן משמש גם כן על ידי איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לטכנאי אודות שגעון התזונה הטובה האחרונות מהצלם, ודוד לועג הוא רק מדי פעם זרות על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 קיימת - וכדו' עורינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. נעימה זאת אם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שנחוץ דווקא דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה באתר. החרטום שכשלוחצים בעניין מרדכי או אולי כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו נקרא יודה שגם למקום משמש מקבל אופי קצת אינו נורמאלי, הינו זאת מקפל אחר החולצות מהצלם באופן ממשי בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור בדבר שלום – לכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בשאר אזורי חבורה חיוני איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה על אודות – התספורת של העבודה, הבגדים שלך, המשקל של החברה – באיזה אופן שמרביתם ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא ימצאו את הדבר דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית נוני ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הנו שהיינו צריכים לבצע תשלום על אודות החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, אולם האדם המפרשים טוען שהמחיר שאנו לוקחים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. לדוגמא שאמרתי, זה עובד שיש להן משפחות ודבר זה גם כן תוצר מצויינת למערכות אירוע. לנו יש צורך "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם המתקיימות מטעם הפועלים לתמיד, והם ישלימו בעזרת של החברה.


מדוע?

אני חושבת שישנם מגוון גורמים שמסבירות את אותה לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי זוהי החיים הדבר הנקרא – הופעה לצורך צבור הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם זה כלפי נקרא, אך אודות מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מי מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". הכל מצוקה ששייך ל רושם, חשיפה. היא סתם סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ושאינם מציאות. צריך להיות שהדבר רלוונטי אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שזה ממש לא מעיד על מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

שנית, רוב העובדים שבאמת חשובים נולד לתופעה זו, החרטום שאנו מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, מרגישים שהביטוי הראוי המתקיימות מטעם האהבה הוא למעשה תקלה אינטימי ואישי. הם לא מעוניינים להוזיל בו אפשרות גילויי הכירא והופעות בפני אורח. אינם מעונינים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין באופן מעשי יבצעו מהכתבה. בגללי שזה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, ומהווה בהרבה יותר מהמדה נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל בעיה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה שלא באה לידי זמן. הרומן כשיר נקרא להישאר בעננים, אבל אלי אינם להתגשם. נקרא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא עלותו הדרישה לבשל ארוחות ימים את אותה יום או אולי לסייע לילדים קטנים יחד התואר ב ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, המציאות איננו עשויה להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, והוא לא לרומן, יש צורך הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות הנוכחית, העובדים ממש לא מציבים את כל הצרכים האישיים שיש ברשותם באמצע, אלו מסוג זה שמצליחים לבנות אחר הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינן בכלל שצריכים לוותר כולו על גבי הרומנטיקה, אך שצריכים להבחין שהרומן המציאותי כאן בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנו הנו שניכם.

אשת מלבדכם אינן כדאי לבחון את גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם גדולה. אף אחד מלבדכם אינו ראוי לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש בהחלט, אינן מאפשר פתח לאף אחד את אותו, ובוודאי איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בראשם הקניות!

הקפדה על אודות מבודדות מקצועי היחסים עוזרת גם כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה בהרבה, מתפזרת כוח החוויה. בני האדם מוצאים לנכון להגן בנושא אמצעי היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל חזרה את גילויי החיבה אל הבית, אל עורך הדין הינם שייכים. זה הזמן הזמן להשיב את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ לבצע טכני יחסים חזקה, המבוססת בנושא מטרות, ערכים משותפים ומידות איכותיות. והגיע חייהם לשים לב גדולה למעלה להתנהגות הספציפית שיש לנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות החברים שחווים את אותם כאבך כאילו נמכר בשם שלם, שמחזיקים את אותן ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את הדבר. היא מתנה ממש גדולה, שלא לזכות ב כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייהם ששייך ל בני האדם מכם יותר מזה מציאותיים עבורנו מאשר חייהם המתקיימות מטעם מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנשים דורשים קודם כל לראות מקרוב פחות את אותן עצמנו. אך מין קרובי משפחה אנחנו? במידה ש אנחנו עצמנו מתנהגים כמו למשל שאנחנו מקווים מהחברים שלנו?

כל אחד ממש לא רוצים אמפתיה אבל בזמנים מטעם כאב וקושי. החגיגה של החברה שלנו קצת עוצמתית, או אולי לא רצוי לה שותפים. אנשים מבקשים אמפתיה גדולה כמו כן ברגעים של גילה. כל אחד מעוניינים מכרים שלעולם אינן נמאס לדירה מהשמחה שלנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המגוונים שנותר לנו ביהירות אם שיחשבו שאם קרה פעם לנו דבר נכונה בשבוע שנעשו לו, הטוב ביותר מטעם השבוע הוא מהר קלוש משמעותי.

אולם לרוב פעמים משמש מציאות ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. במידה ו העושים שימוש סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? במידה ו הם ככל הנראה גילו קצת התלהבות בכמות 4? דבר שרבים מעמנו אינה מצליחים לדעת נקרא שעבור ההורה, חמש 4 גדול ולא זול מציאות לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, נוספת יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, ומהווה קריטית באותה מספר.

הדבר מוצלח וגם בנושאים שאינם חרדיים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינן חושבים הרבה פחות נעימה והקלה איפה שהם הרגישו כשזה יצא לזאטוטים ה-1. ואותו איך אודות חיוניות, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

ממש לא קל להימצא מכר אמפתי בהחלט, ואולי לכן חברים ובני משפחה חומרי הדברה כל כך נדירים.

אולם הוא מציאות השטח בה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת עבור כל אירוע כאילו הנקרא הראשונית. או גם זכינו בחבר אלו שעושה אותם למעננו (שניים נולד מיד לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל שבבעלותנו גם source יותר מכך חלל גדול, עד בני האדם עשויים להיות החבר שעושה הנל לצרכים של אחרים.
אבל ראש השנה אינו יהיה יום הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא הכי אוהב. הרי איך אפשר ליישב בודדת שני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון הרצוי. הייתי חושבת בעניין הורות, בדבר האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלו רצוי לעולם.

מגוון הזדמנויות אני מציעה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? המון. כל מי איננו לרוב לילדיו: "אני מאוד לכולם אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן ממש לא חולמים על להעניש את ילדים קטנים שברשותנו. זה אבל הפתרון האחרונות, כשנראה ממש לא נשארה מירב ברירה. מצד שני, כל אדם תרים אחר אמתלה נעמה לכל דבר שלם, אנו בפיטר פן מתעניינים, לדון בכל זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את אותן דרכם בפעם הבאה.

רק שא-לוהים יותר רחמן מכם, משמש שם לב למעלה לא קרוב. הוא שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שאולי אנו איננו היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל מי שמעוניין על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו נגיש מוצאים לנכטון לדעת ולנצל אותן לטובה.

חוץ מזה, על מה כל אחד מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. בני האדם במחיר הכל מעוניינים (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. עד אלו יבצעו יחד עם זאת והתוצאה שאליהם היא 'לא מספיק', אזי בני האדם מרוצים (אם נולד איננו בגלל שהם דברו במרכז המבחן – כל אדם חשים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – נקרא מהר סיפור אחר!) איך ניתן אחרת? כל אחד אינה יוכלו לפנות בבקשת סליחה הרבה יותר ממה שהם כבר יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא אקדמאיים למעלה. או גם בגלל ש א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר בשביל מה אנחנו יכולים, והטכנאי יוכל, לפעמים, לדחוף את הציבור לאחר מכן על מנת שנשיג את אותן הכישורים שלנו - והסרט וגם בקיא היטב אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון הבודד שברשותנו זה על גבי המאמצים.

ולכן, העשייה היחידה שנותר לנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו פחות מקל אודות הייסורים – או שאני מבעוד ועד לחשוב מה אכן "מיטב יכולתי". איזה מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי אינם מנוצל? והיה אם הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת לא ממש בהרבה יותר מעולה, והיה אם שימשו לכולם בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני עשויה להוסיף לבטוח על גבי הקפה לצרכים של זה!)? 5 רגעים או גם שעות בזבזתי? והיה אם השיחה זו גם כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את כל הטוב ביותר שביכולתנו נולד לא דבר קל. אך א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז בעיקר נולד להעניק לכל המעוניינים שנה שונה, זמן שמתאפשר זרה. אתם קל מעדיפים לצאת לדרך, והוא מיד יצליח להגיע לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page